Op verzoek van Esmee deel ik mijn persoonlijke dagboek van mijn ervaring met Liz waarbij we 48 uur lang ontzettend van elkaar hebben genoten en we zelfs een uitstapje naar Londen hebben gemaakt. Ik had een business trip in Londen en wie kan mij beter vergezellen als Liz?

Zondag – 16:00

Liz en ik ontmoetten elkaar bij het hotel waar we meestal afspreken. Zoals altijd heeft Liz weer flink voor mij uitgepakt en ziet ze er geweldig uit! We beklonken het succes van onze date traditiegetrouw met een goed glas bubbels en spraken onze plannen door.

Onverwachts had ik nog 2 concertkaartjes voor De Dijk. Ik vroeg Liz wat ze ervan zou vinden om met mij naar het concert te gaan. Liz was razend enthousiast en haalde me over om toch naar het concert te gaan!

Snel bestellen we roomservice zodat we nog even lekker kunnen eten voordat we naar het concert gaan, in de tussentijd maken we ons klaar voor het concert. De sfeer zit er zoals altijd al gelijk goed in.

Zondag – 19:00

Aangekomen bij de locatie van het concert nemen Liz en ik een drankje en lopen we de zaal in. Zelf was ik heel enthousiast dat we alsnog naar het concert zijn gegaan, maar ik merk bij Liz een vergelijkbaar niveau van enthousiasme. Dat belooft wat voor de rest van de avond.

Zondag – 20:00

Het concert begint en gelijk aan het begin komen er een paar klassiekers voorbij. Ik was ervan onder de indruk dat Liz aardig veel van de nummers mee kon zingen. Dat voegde zeker toe aan de gezellige sfeer van de avond.

We hebben heerlijk van het concert genoten en dankzij Liz was mijn glas nooit leeg. 😉 Bedankt!

Zondag – 23:00

Wat hebben we heerlijk genoten van het concert! Snel terug naar het hotel met een taxi. Daar aangekomen deden we nog een drankje en besloten we naar bed te gaan, aangezien we volgende ochtend al vroeg naar Schiphol moesten. Of toch niet? Liz had nog andere plannen voordat we gingen slapen, wat voor mij echt een verrassing was. Voldaan vielen we samen in slaap.

Maandag – 04:15

De wekker gaat, we maken ons klaar om naar Schiphol te gaan. We zijn beide geen fan van vroeg opstaan om 4 uur, maar met Liz als gezelschap is dat toch echt een stuk beter te verdragen! We hadden erg veel zin om naar Londen te vliegen om onze date daar verder voort te zetten.

Maandag – 05:00

Klaar om naar Schiphol te gaan, en geen mogelijkheid om nog slaperig te zijn na het starten van de motor van de Porsche. Zou al onze bagage in de auto passen? Gelukkig wel. Uiteraard maakte ik me hier weer veel te druk om en had Liz het van te voren allemaal weer uitgedacht. Volgas naar Schiphol zodat we ruim op tijd zouden zijn voor onze vlucht!

Maandag – 07:00

Het inchecken ging voorspoedig en Liz en ik hebben nog wat tijd om te shoppen en een koffietje te doen, waar Liz ondertussen wel erg aan toe was ;-). Voor Liz hebben we nog een prachtige Dior zonnebril op de kop getikt, die haar echt prachtig stond. De tijd op het vliegveld vloog voorbij en al snel zaten we in het vliegtuig naar Londen.

Maandag – 09:00

Touchdown in the UK! Na een voorspoedige vlucht waarbij Liz en ik het heel gezellig hadden in het vliegtuig en alvast onze plannen voor Londen doornamen zijn we geland. Voor we het wisten zaten we in de trein naar het centrum van Londen.

Maandag – 11:00

First order of business: inchecken in het Nobu Hotel. Liz en ik houden beide wel van een beetje luxe maar we keken onze ogen uit. Eenmaal aangekomen in onze suite viel ons gelijk iets op, er was geen bad! Terwijl ik deze suite daar juist voor had geboekt. Liz merkt bij mij een lichte irritatie en zegt, “Ga jij maar even lekker rustig zitten, Ik regel dit wel even.” Enigszins verbaasd, maar blij dat Liz het initiatief toont ga ik even rustig zitten. 15 minuten later gaat de telefoon over op de kamer. “Hey, met mij, ik heb een upgrade voor ons kunnen regelen, en ook nog een glaasje champagne! Kom je gezellig een drankje doen in de lobby?”.

Heb ik al gezegd hoe geweldig Liz is?!

Maandag – 12:30

We hebben prachtig weer in Londen, tijd voor een wandeling in Hyde Park waarbij we ons verwonderen hoe rustig en stil het ook kan zijn, zelfs in het hartje van Londen.

We wandelen richting een van de beste Italiaanse restaurants van Londen om aldaar te genieten van een heerlijke lunch.

Maandag – 14:00

Ik heb een voorliefde voor Italiaanse mode die ik graag deel met Liz tijdens onze ‘shopping sprees’. Vandaag staat er iets heel bijzonders op de planning want we gaan op bezoek bij een van de meest vooraanstaande Italiaanse kleermakers, mij persoonlijk niet geheel onbekend, maar voor Liz een compleet nieuwe ervaring.

Aldaar aangekomen lag er een uitgebreide selectie klaar en heeft Liz mij geholpen bij het kiezen van de perfecte outfit waar we beide helemaal weg van waren. Je kan Liz prima om advies vragen met haar gevoel voor mode.

Wat ik persoonlijk heel leuk vond was Liz haar interesse in het Italiaanse kleermakersvak. Zo hebben we geleerd dat er voor het jasje dat ik heb gekocht maarliefst 40 uur handwerk nodig is geweest, dat er 13 verschillende mensen aan hebben gewerkt en dat het van een van de beste cashmere soorten van dit seizoen is gemaakt.

Ik was aangenaam verrast hoezeer Liz dit shopping uitje heeft gewaardeerd.

Maandag – 16:30

Eenmaal terug op de kamer doen we nog een drankje en besluiten we een korte powernap te doen. We waren immers al om 04:15 opgestaan, en we hadden nog een culinaire avond voor de boeg.

Maandag – 18:30

Een verblijf in het Nobu Hotel zou natuurlijk niet compleet zijn zonder een diner in het wereldberoemde Nobu restaurant. Vol anticipatie lopen we naar het restaurant om aldaar te gaan genieten van de hoogstandjes van de Japanse cuisine. Iets waarvan ik weet dat ik Liz er een groot plezier mee kan doen.

Voldaan van het diner concluderen we dat we nog niet vaak zó heerlijk hebben gegeten.

Maandag – 21:00

Daarmee was de avond nog niet afgedaan. We hadden namelijk nog een hoogstandje op de planning staan. (letterlijk) Namelijk een experience in de cocktailbar van het Shangri-La hotel in The Shard. De hoogste cocktailbar van West-Europa op de 52e verdieping van The Shard. Aldaar had ik ook nog een kleine verrassing voor Liz want ik had namelijk het beste tafeltje geregeld met uitzicht op de Tower Bridge, en een heerlijke fles rosé champagne.

Wat hebben we daar genoten van het uitzicht, en natuurlijk van elkaar!

Maandag – 23:30

Ondanks onze geweldige dag werd het tijd om weer terug te gaan naar het hotel. We genieten van het decor dat Londen ons biedt terwijl we rijden door de straten van Mayfair, onderweg naar ons hotel. Althans, een van ons heeft daarvan genoten, want ik was inmiddels tegen Liz aan in slaap gevallen in de taxi.

Dinsdag – 08:30

Rise and shine my love. Ik was al even op, aangezien het voor mij ook een business trip was werkte ik eerst nog even mijn mail weg en lag Liz nog heerlijk te dromen. Niet veel later kwam Liz aangezet met een heerlijke kop thee om de dag mee te starten.

Liz stelde voor om een heerlijk ontspannen bad te nemen. Iets wat ik graag doe samen met Liz.

Daarna heb ik genoten van een heerlijke massage.

Toen was het zoals Liz altijd zegt, inplaats van ontspanning tijd voor meer spanning. De details hou ik natuurlijk even voor mijzelf maar ik kan je persoonlijk vertellen dat een ervaring met Liz elke keer weer mijn wildste fantasieën overtreft!